torsdag, februar 01, 2007

Ut på tur ;-)

Mandag var vi på tur med Eirin og Bajas. Føret var bare helt PERFEKT, oppholdsvær, glade hunder og ny ski. -Slik får man masse energi!

Inspirert av mandagens tur fikk jeg med meg Bente på tirsdagen. Bente kom med 3 hunder, og ikke hvilke som helst hunder....dette var gode trekkhunder i GOD form. Føre var vått og trått. Turen tok over 30min lenger en på mandagen... Men deilig lell. For første gang så det ut som Trixi i små glimt faktisk likte å være med på ski!

Onsdag... hvor den dagen ble av aner jeg ikke :-S

I dag har jeg startet i ny jobb. Veldig hyggelig gjeng og mye å lære. Skal programmere i et språk jeg ikke kan.... I kveld har jeg også levert Trixi til Dag, da vi skal på tur til Savalen med jobben i helga. Trixi gjør lite av seg i huset, men det føles likevel litt tomt. Wenche kommer hit å passer lillegutten.

Ingen kommentarer: