torsdag, desember 21, 2006

På tur med "gutta"

I dag var jeg på tur med hundene til "høgåsen". Været var for første dag (vært her i 4dager) bra nok til at vi orket å begi oss ut på en god tur.

Før vi egentlig begynte på stigningen hadde vi en ørn som sirklet ganske nært over oss flere minutter....
Man skulle hatt et skikkelig kamera med, ikke bare mobil ;-)

Her er begge gutta klar arbeid. Ikke rare jobben for meg å "gå" til topps med disse to forran.

Blåser litt på toppen :-)

Canada neste......



Sist lørdag var vi også hos Dag Owe å "så" på sauer... Været var supert, og vi hadde en fin dag! Interessant og lærerikt å se på disse dyra, byjente som jeg er. Skulle prøve å se om jeg fikk Trixi til å jobbe, mens Dag Owe stod et godt stykke unna.... Trixi gikk pent og rel. behersket ved siden av meg hele veien rundt enga der sauene stod på midten, det var lite som tilsa i den settingen at hun viste hva hun skulle gjøre med sauen. Når Dag Owe kommandert jobbet hun bra, selvom hun dog var lite villig til å gå til venstre. Dagen gav meg iallefall endel tanker om hva jeg bør jobbe med videre...

2 kommentarer:

Ashley sa...

Det ser bare helt fantastisk ut! Ha en trivelig jul!

Awatheas Troja. sa...

Så du er på nett ja!? Her har det regna noe helt fantastisk i dag. naboen fikk kjelleren full av vann i dag tidlig, og jeg var ute (i pysjen) og skufla vann. Tenkte å legge spor i morra, men det regner vel bort det også.. Her sitter vi med et glass øl og venter på jula. Fjellturen så bra ut, det er godt å få blåst av seg litt byluft av og til :-)