fredag, oktober 27, 2006

"Mor" med prestasjonsangst :-S

I natt drømte jeg at det for det første var 20cm vann på bakken på konkurranse dagen, men det var vist glemt når vi først kom på stevnet. MEN under fellesdekken begynte en av tilskuerene å få Oban til å gjøre triks og Oban lot seg villig lede, han satt bamse, gav lab ("give me five") og snurret rundt til den store gullmedalje. Senere i programmet presterete han å tisse på apporten jeg holdt i hånden.... Egentlig rart siden han ikke kan noen triks og apporten er jeg ikke begymret for i det hele tatt.

Konklusjon, jeg har en sjuk hjerne! Får trøste meg med at sjansen er liten for at det går SÅ ille. Vi håper bare på ok vær (det er meldt storm) så skal vi være klar.

I kveld har vi hatt grunnferdighetskurs. Oban viste de ulike grunnferdighetene med måtlig interesse. -Det er tydligvis skikkelig kjedelig å jobbe så lenge kun får mat!

Ellers har Jan Erik laget fint sammenleggbart hoppehinder til oss i dag. Takk takk.

2 kommentarer:

Ashley sa...

Lykke til i morgen! Finnes ikke dårlig vær, vettu, bare dårlig klær ;-)
Og, bare for at det er sagt, Oban imponerte oss!

Marit sa...

Hehe enste problemet er at bikkja ikke får ha på seg klær!

Men takk likevel :-)