onsdag, november 25, 2009

Hvorfor er valper så skrekkelig søte?

Det er bare å tilstå med engang, jeg er ingen valpeperson! Ja valper er uttrolig søte, men veldig godt når det er andre som må passe på dem.

Hadde trodd jeg ville venne på til det, men nei. Det er like fælt å ha valp som jeg trodde. Når han angriper Einar (eller oss for den sak skyld), stjeler leker, tisser på gulvet, når han benytter anledningen når jeg steller Einar til å stjeler brukte bleier, potta, klærne jeg skal ha på ungen, eller annet som han tilfeligvis får tak i har jeg mang engang spurt meg "HVORFOR kjøpe vi valp????".

- Så ser han på meg med verdens mest uskyldige blikk, og får meg til å smelte igjen. Tror det er ene og alene derfor valper er så skrekkelig søte, hvis ikke ville vi vel aldri funnet på å hatt dem i hus!

Men han begynner å komme seg, enkelte kvelder oppfører han seg nesten som en helt ordentlig hund! Alle tegn viser også at det kan bli en bra hund også :-)

Ingen kommentarer: