torsdag, september 28, 2006

Siste gang på agility kurs.

I går hadde vi siste kveld på agilitykurset. Vi gikk en hel bane. Dette trenger vi mer trening på ;-)
Oban går med stor fart, og er egentlig ganske lett å føre, hadde nok gått ganske bra hvis jeg hadde gjort jobben min. Jeg får ikke helt med meg "alt" på engang og fører oban litt feil av og til, -selv på en enkel bane. Sliter med at jeg ikke alltid har rett retning på kroppen, og at bøyer meg for mye fram når jeg er på høyde med Oban og ønsker at han skal gå fram... -og det går jo ikke. Jeg må bli flinkere til å ikke stoppe helt og bryte både fart og morro når jeg gjør feil. Oban mister helt konsentrasjonen da....

Må vel tenke litt som i lydighet. Trener vi skal vi ha høy intensitet, hvis ikke tar vi pause.

Må jobbe med hjul, pølse (den lå litt krøllete i går, og han tulla seg inn) og slalom. -Og selvfølgelig felt.

Ingen kommentarer: