onsdag, juni 21, 2006

Rolig dag på farmen

I dag har vi vært på besøk med Bente, Torgrim og Siv. Oban fikk være løs i hagen sammen med husky tispene, noe som var litt skummelt uten "mamma". Etter litt avslapping (og middag for oss to beinte) tok vi noen runder på agility banen med de andre hundene løs rundt oss(dvs slalom + en hinder kombinasjon på 3 hinder). Slalomen slurver han med så her er det nok en jobb å gjøre. Men ellers var han utrolig lett å føre over hinderne, dvs så lenge jeg plasserer meg rett og fullfører "handlinga". Han er veldig var på mitt kroppspråk han må ta sats på et hinder (nesten være i lufta), får jeg kan flytte fokus på neste hinder. På de nye hinder'ne har vi fått et nytt problem. Av og til hopper han over vingen! Men det ordner seg sikkert med litt mer trening.

I dag var det ingen problemer med at han stakk av og holdt på for seg selv. Når vi var på banen på mandagen for å ta litt bilder bare stakk han av og skulle tisse over alt, noe som resulterte med at vi "fanget han inn", satt han fast og tok bilder av kaia i steden.... Og foten ser også helt fin ut, bare litt sår i der tapen var festet i leddet. Alt i alt en fin dag. Både jeg og bikkja er trøtte.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Nå skal du snart til Tante og det bilr kos jeg gleder emg masse og jada det er plass i sengen til deg nå også

Klem Tante